Лей Цзя з Кентського державного університету професорами маркетингу Сяоцзін Янг і Ювей Цзян провів 11 досліджень, спрямованих на вивчення поведінки та характеру кішок, собак та їх власників. , де проживає більше власників собак, частіше в 2020 році хворіли на ковід, ніж ті, хто живе в місцевості з великою кількістю власників кішок. що вони мають дві тисячі доларів. Також їм потрібно було вибрати, в який фонд інвестувати гроші: більш консервативний або більш ризикований. Господарі собак при цьому частіше обирали ризикнути, а власники кішок – навпаки. Інше дослідження було спрямоване на вивчення реакції на рекламне. Інше дослідження було спрямоване на вивчення реакції на рекламне. Їм треба було також згадати свою взаємодію з кішкою чи собакою перед тим, як розпочати завдання. З'ясувалося, що ті, хто згадував про собаку, краще сприймали рекламу, де йдеться про плюси масажу для організму (прискорює обмін речовин, омолоджує тощо), а ті, хто думав про кішку, більше велися на фрази про масаж на кшталт «зменшує болі в тілі», «знижує напругу», «позбавляє стресу». собаках у їхній голові також спливають асоціації з цими тваринами. Наприклад, собаки можуть бути нетерплячими, а кішки обережними.
Sign in / Join
Sign in
Recover your password.
A password will be e-mailed to you.